Veelgestelde vragen

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt de volgende betaalmethoden op onze website veilig gebruiken: Amex, Apple Pay, Google Pay, Mastercard, Paypal, Visa, Ideal en Klarna.

Wat is de verzendtijd?

Onze goedkope verzending ligt tussen de 3-5 werkdagen. Deze gaat in op het moment dat de bestelling wordt verzonden.

Mijn verzendadres klopt niet, wat nu?

Neem zsm contact met ons op met uw ordernummer en uw juiste adres. Wij zullen mogelijk uw adres nog aanpassen voordat het wordt verzonden.

Mocht het pakket al verzonden zijn en verloren zijn gegaan, dan kunnen we helaas geen terugbetaling of vervanging oplossen. We willen u erop wijzen dat dit een fout van uw kant is, maar we zullen ons uiterst het beste doen om u te helpen.

Wat is uw retourbeleid

Ons retourbeleid kunt u vinden in de voettekst van de website onder de naam 'Schriftelijk retour- en terugbetalingsbeleid'.

Kan ik mijn producten ruilen?

Producten kunnen geruild worden mits ongedragen of ongebruikt zijn.

Producten in de uitverkoop van gekocht met cadeaubonnen kunnen niet worden afgesloten.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

grote je pakket vanuit ons magazijn wordt verzonden, ontvang je van ons een e-mail met de verzendbevestiging en leveringsinformatie. In deze e-mail vind je ook een trackinglink waarmee je de status van je pakket kunt volgen. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de trackinginformatie beschikbaar is.

We willen er echter op wijzen dat onze standaardlevering 3-5 dagen bedraagt, maar het kan soms langer duren. Wij willen de koerier graag voldoende tijd geven om het pakket bij u af te leveren. Als je gedurende 10 dagen geen updates ziet in de Track & Trace, neem dan contact op met onze klantenservice voor aanvullende ondersteuning.